Stiprus potraukis saldumynams yra didžiulė problema, kamuojanti daugelį. Kartais atrodo kad be jų neįmanoma apsieiti nei dienos – visos mintys sukasi tik apie tai, kaip . Deja šis potraukis ne tik kankina, bet ir sukelia įvairiausių sveikatos problemų – nuo galvos skausmų, lėtinio nuovargio iki labai sunkių lėtinių ligų.

Pasak Vaidos Kurpienės – nereikėtų NIEKO sau radikaliai drausti. Pirmiausia turėtų būti sprendžiamos priežastys, o kol jų nežinome, tai geriau ne drausti, o riboti – vietoje didelio saldėsio geriau mažesnį, arba vietoje kelių kartų per dieną, vieną kart per dieną. O dažniausia saldumynų priežastis – nesubalansuota mityba. Norėdami pamatyti bendrą vaizdą ir suprasti priežastis kodėl taip norisi saldumynų, turėtume bent savaitę pildyti mitybos dienoraštį.

Dažniausiai mes neatsimename ką valgėme per visą dieną, ką jau kalbėti apie savaitės laiko tarpą. Ypač užsimiršta nesąmoningi, nesuplanuoti valgymai – pas kolegą, virtuvėje gaminant ar pačiumpant kokį nors užkandį nuo stalo. Jei mityba subalansuota, nebesinori nei užkandžių, nei saldumynų ar miltinių fiziologiškai, išlieka tik įprotis.

Kviečiame visus dalyvauti nuotolinėje paskaitoje, kurios metu bus galimybė gauti atsakymus į klausimus, svarbius kalbant apie norą visam laikui atsikratyti poreikio piktnaudžiauti saldumynais bei miltiniais produktais.
* Koks turi būti tinkamas mitybos bei poilsio režimas, norint, jog saldumynų bei miltinių produktų poreikis sumažėtų?
* Kokius maisto produktus bei kokiomis proporcijomis vartoti, jog vakare nekamuotų nesuvaldomas apetitas?
* Kokią įtaką turi glikeminis indeksas sotumo jausmui bei saldumynų potraukiui?
* Kokius maisto produktų apdorojimo būdus pasirinkti, jog šie išlaikytų kuo daugiau vertingų medžiagų bei ilgiau jaustumėmės sotesnis?
* Kuo pakeisti saldumynus?
Kviečiame registruotis el. paštu: info@alytausrajonovsb.lt arba tel. 8 315 214 38
❗Paskaita NEMOKAMA, tad pasinaudokite galimybe sužinoti ir užduoti Jums aktualius klausimus.