Jau daugiau nei dešimtmetį visos Alytaus rajono ugdymo įstaigos priklauso „Sveikatą stiprinančių mokyklų“ tinklui. Prisijungti prie šio tinklo tuomet Alytaus rajono ugdymo įstaigas paskatino siekis didinti bendruomenės narių sveikatos raštingumą, formuoti sveikos gyvensenos įgūdžius bei galimybė kurti sveikatai palankią aplinką, tokiu būdu „brandinant“ kitokį požiūrį į savo ir aplinkinių sveikatą turinčią kartą. Sveikatą stiprinančių mokyklų tinklo idėja – parodyti bendruomenės nariams, kad sveikatos stiprinimas yra neatsiejama gyvenimo dalis.

Šiais metais minimas Nacionalinio sveikatą stiprinančių mokyklų tinklo veiklos 30-metis.

Jau gana ilgą laikotarpį įvairias, prasmingas sveikatą stiprinančias veiklas Alytaus rajono ugdymo įstaigose vykdę mokyklų bendruomenės bei Alytaus rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuras prisijungė prie visoje Lietuvoje vykdomų  „Sveikatą stiprinančių mokyklų banga per Lietuvą 2023“ renginių organizavimo rajono ugdymo įstaigose. Balandžio mėnesį septyniose jų, Alytaus rajono savivaldybės visuomenės sveikatos biuro kolektyvas organizavo daug įvairių draugystę, bičiulystę, bendradarbiavimą puoselėjančių renginių, į kuriuos buvo kviečiami ne tik moksleiviai, tačiau ir kiti mokyklos bendruomenės nariai. Šių renginių tikslas – pasitelkus netradicinius ugdymo, saviraiškos būdus sutelkti visą mokyklos bendruomenę bendrai veiklai, skirtai smurtui ir patyčioms mažinti. Šių netradicinių veiklų metu moksleiviai kūrė pamokančius reportažus, gilino sveikatos žinias dalyvaudami protmūšyje, atliko įvairias komandas stiprinančias – „teambuilding“ užduotis, rungėsi fizinį aktyvumą skatinančiose rungtyse, bendromis jėgomis statė draugystės tiltus.

Trijuose Alytaus rajone darželiuose ikimokyklinio amžiaus vaikai buvo pakviesti mankštintis bendrose mankštose, dalyvauti estafetėse ir paspirtukų varžybose bei kituose judriuose žaidimuose.

Sveikatą stiprinanti banga nuvilnijo lydima veiklose dalyvavusių juoko, entuziazmo, noro nugalėti, laimėti, padėti, užjausti suprasti, dirbti atskirai ir komandoje.